Bluecoat troubleshooting

SysinfoGa naar de Management Console. https://asg01.wml.nl:8082 Vraag de Sysinfo pagina op https://asg01.wml.nl:8082/Sysinfo
Bewaar het bestand als tekst bestand!
EventlogGa naar de Management Console (https://asg01.wml.nl:8082). Vraag de Eventlog pagina op met alle events https://asg01.wml.nl:8082/Eventlog/fetch=0xFFFFFFFF
Sysinfo Snapshots en Sysinfo-Statistics SnapshotsGa naar Management Console => Maintenance => Service Information => Snapshots. Klik op “View All Snapshots”. Download de snapshots.   https://asg01.wml.nl:8082/DIagnostics/Snapshot
Policy Trace (alleen op verzoek)Veronderstel je reproduceert het incident vanaf een PC met IP adres 10.0.10.13 Voeg de volgende code toe aan een CPL layer:
<Proxy>
client.address=10.0.10.13 trace.request(yes) trace.rules(all) trace.destination(Onderzoek) Policy traces zijn te vinden onder https://asg01.wml.nl:8082/Policy
Packet Capture  (alleen op verzoek)Veronderstel je reproduceert het incident vanaf een PC met IP adres 10.0.10.13 Veronderstel verder dat je incident is met website hugo.vanderkooij.org (IP adres: 64.90.60.79] Maak een packet capture filter onder Management Console => Maintenance => Service Information => Packet Captures Gebruik als filter: (host 10.0.10.13 or host 64.90.60.79) and port not 8082. Start capture en policy trace . Reproduceer het incident. Stop packet capture.

Leave a Reply

Your email address will not be published.